قیمت شیر سوزنی

قیمت شیر سوزنی

قیمت شیر سوزنی یا ( نیدل ولو )  یکی از مهمترین معیارهایی است که در خرید انواع شیر های صنعتی در نظر گرفته می شود. در این مطلب در خصوص مواردی همچون ماهیت، ویژگی ها، کاربرد و قیمت شیر سوزنی صحبت می کنیم.

شیر سوزنی چیست ؟

شیر سوزنی یا ( نیدل ولو ) یک شیر کوچک آزمایشگاهی مختص استفاده در صنایع می باشد که مجرابند آن به صورت سوزنی است. لازم به ذکر است که از شیرسوزنی برای کارهای حساس که نیاز به آببندی و یا کنترل دقیق جریان سیال دارند، مورد استفاده می کنند و با توجه به نوع سیال در دو جنس نیدل ولو فولادی و شیر سوزنی استیل و نیدل ولو برنجی تولید و به بازار عرضه می شوند.

قیمت شیر سوزنی

قیمت شیر سوزنی

اجزا شیر سوزنی چیست

بطورکلی اجزای نیدل ولو یا شیر سوزنی شامل مواردی همچون بدنه، بونت، مجرابند، ساقه بالایی و پایینی، پکینگ و استم و فلکه می باشند که با هماهنگی و عملکرد دقیق برای سیال هایی با فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

مهمترین اجزای این شیر مجرابند سوزنی آن می باشد که در زاویه های مختلف با دستگاه اتومات تراشکاری شده و سپس عملیات حرارتی و سختکاری روی آن ها انجام می گیرد.

شرکت پترو صنعت زاینده رود، ارائه دهنده و فروش شیر سوزنی در اصفهان / ایران

قیمت شیر سوزنی

 

ویژگی ها و مشخصات فنی شیر سوزنی

  • مجرابند در زاویه های مختلف تولید و عرضه می شوند.
  • رزوه های با دستگاه CNC با دقت بالا زده خواهند شد.
  • می توانند با کمترین افت فشار حجم بالایی از سیال را عبور دهند.
  • آببندی بین سیت و مجرابند با دقت بالایی انجام می گیرد.
  • در جنس های مختلف فولاد، استیل، برنجی، مونل و غیره تولید و عرضه می شوند.
  • عملیات حرارتی روی مجرابند انجام می شود، به همین دلیل در مقابل ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد.
  • به علت تولید با کیفیت قطعات و مونتاژ مناسب می توان برای فشارهای بسیار بالا آنها را به کار برد.

انواع شیر سوزنی

بطورکلی انواع شیر سوزنی از سه نظر جنس، فشارکاری و نوع اتصال به چند دسته تقسیم بندی می شوند؛ انواع شیر سوزنی در این سه دسته عبارتند از:

انواع شیر سوزنی از لحاظ جنس :

  • فولاد
  • استیل
  • برنج
  • آلیاژ های مختلف دیگر

انواع شیر سوزنی از لحاظ فشارکاری :

  • کلاس ۳۰۰۰
  • کلاس ۶۰۰۰
  • و غیره

انواع شیر سوزنی از لحاظ فشارکاری :

  • نر
  • مادگی

پیشنهاد کارشناس: برای خرید شیر سوزنی با ما تماس بگیرید.

قیمت شیر سوزنی

قیمت شیر سوزنی

شیر سوزنی استیل

شیر سوزنی استیل یکی از پر مصرف ترین شیرآلات صنعتی و ابزار دقیق می باشد که برای سیال هایی مانند هوا فشرده، روغن داغ، سیال های خاص برای کاربری ها مختلف مانند آزمایشگاه ها، تاسیسات صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و برای تنظیم جریان سیال قبل از گیج ها اندازه گیر بسیار کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.

شیر سوزنی فولادی

شیرسوزنی فولادی که از جنس بدنه فولاد با گرید های مختلف مثل A105 با تریم استیل برای انواع سیال با فشار های بالا در کاربری های مختلف مثل پتروشیمی و پالایشگاه ها، تاسیسات کارخانجات فولاد، سیمان، ذوب آهن و غیره با نوع اتصال جوشی و فولادی به صورت نری یا مادگی مورد استفاده قرار می گیرند.

شیر سوزنی کلاس ۳۰۰۰

شیرسوزنی کلاس ۳۰۰۰ برای فشاری تا ۲۵۰ بار و برای سیال های از ۲۰- تا ۲۵۰+ درجه سانتی گراد در کاربری های مختلف با جنس های استیل یا فولاد با نوع اتصال دنده ای یا جوش تولید می شوند.

شیر سوزنی کلاس ۶۰۰۰

از شیر سوزنی کلاس ۶۰۰۰ برای فشار ۴۵۰ بار و با توجه نوع پکبنگ آن تا ۶۵۰ درجه سانتی گراد برای مصارف مختلف با حنس های استیل یا فولاد استفاده شود.

قیمت شیر سوزنی

قیمت شیر سوزنی

عملکرد شیر سوزنی

نیدل ولو یک مجرابند به شکل استونه ای مخروطی دارد که به زاویه های مختلف نسبت به نشیمنگاه تولید می شود. عملکرد این نوع شیر سوزنی بدین گونه می باشد که با چرخش فلکه آن مجرابند به صورت عمود به نشیمنگاه بالا یا پایین می آید و مسیر سیال را باز یا مسدود خواهد کرد.

فروش شیر سوزنی

انواع شیر سوزنی با جنس فولاد یا استیل با نوع اتصال دنده ای یا جوشی از سایز ۱/۸ تا سایز ۱/۲ ۲ اینچ در کلاس های ۱۵۰۰، ۳۰۰۰، ۶۰۰۰ و غیره عرضه می شود.

قیمت خرید شیر سوزنی

قیمت شیر سوزنی با توجه به کلاس کاری، جنس، نوع اتصال، برند تولید کننده دارای قیمت های مختلفی می باشد.برای استعلام قیمتشیر سوزنی و کسب مشاوره خرید انواع شیر صنعتی با کارشناسان پتروصنعت تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:

این فیلد را پر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست